dagens post:

Bestod av två saker utöver det vanliga:

1) ett brev från inkasso
2) ett klamydiabrev



Vet faktiskt inte vilket utav det som gjorde mig mest svettig. Men jag har hunnit reflektera över detta:

1) det som gör mig mest förbannad är inte ens bristen på pengar, utan att jag förmodligen öppnat räkningen och lagt den på det där braiga stället där jag lägger allt som jag någon gång ska ta itu med senare. Ungefär som när vissa män läser sms.

2) vem kan det vara? Jag har ju mina spekuleringar, men frågan är mer vem som sparat mitt nummer? Det är ju inte direkt ofta som jag ens ger ut mitt, så frågan är mer vem som hänsynsfullt nog uppgett mitt namn.

Så nu ska jag lägga mig i badet och ignorera att jag existerar i några timmar.
1 kommentar
hEChepQtHs

buy valium online valium diazepam unterschied - buy valium online c.o.d