går det att bli bättre?

Jag börjar bli lite nervös inför mässan nu, förra året var så jävla oslagbart. Jag träffade alla mina favortiförfattare, åt fantastisk mat och flera av mina favoriter kom dit. Som Owe, Aleks, Elsa och Sara.

Så, hur ska detta gå att bräcka?


- jag dör i efterskott av se denna bild. Det var ett magiskt ögonblick. Säkert för Per med.

- Erica Jong! Som är en av världens häftigaste kvinnor!

- Lika vacker som hon skriver bra, Denise Rudberg!

- älskade Gösta! Som när som helst får adoptera mig som barnbarn.

- Fina Katerina! Lika läcker som hon skriver bra och intelligent utan dess like. Världens bästa mentor!

- att titta på den här bilden är nästan en utomkroppsupplevelse. Är det där verkligen jag?


- mjölkchokladmousse med ett tunt hallontäcke. Hade det varit en person hade jag gift mig med den, så gott var det.

- sveriges godaste och största sushi hittar du här!

Men jag är inte den som är den, bokmässan 2011 - bring it!

0 kommentarer