grunka

Är det bara jag som aldrig hört det ordet? Jag brukar kalla mig själv relativt upplyst inom de sexuella termerna, men igår blev jag slagen på fingrarna.

Grunka = gråta + runka!


Jag försökte sen forska vidare i varför en gråter när en runkar? Stämningen? Tända ljus och Whitney Houston? Sorligt och ensamt? Vackert? För att det var så skönt?
- och fick till svar att nog väldigt få gråter när de runkar.

Jag har nog aldrig gjort det vad jag kan åminna mig, däremot under sex. Vilket jag förklarade för sällskapet att det har att göra med att de olika nerverna i känslocentrat i hjärnan ligger så nära varandra, så fastän en har the time of your life kan hjärnan koppla fel och en börjar gråta istället. Eller skratta. Det är sånt som händer och har hänt mig både en och sjutton gånger.



ps. att en vill gråta för att det är så jävla dåligt har också tyvärr hänt. Men det är då en får stå på sig och säga "nä hörru, det här funkar inte. Antingen tar du på dig kläderna och går eller så sätter vi på en film så jag kan sova."
0 kommentarer