HÅKAN!!

Om jag är peppad? Jag har tagit ledigt från jobbet för den här dagen! Kom på i måndags att jag inte löst detta ännu med jobbet, smsade chefen, jag gick igenom samtliga vikarier och nästan grät när jag ringde Jennie och gav upp igår. Får ett sms lite senare av chefen "Woho, jag trollar ju bättre än Harry P. Enjoy Caro!"


Så nu ska jag möta Jennie och resten av Stockholm för att få en av sommarens finaste kvällar. Kan det vara tredje året jag ser honom på grönan? Och tredje gången i sommar? Jag kan inte få nog av karln!

Jag har tre låtar han måste spela: Gårdakvarnar och skit, Jag vet vilken dy hon varit i och min absoluta favvo, Kärlek är ett brev skickat tusen gånger. Efter ikväll kan hösten komma. Håkan är liksom sommarens avslut.

- bilden är visserligen inte ens tagen inför en Håkanskonsert, utan min födelsedag förra året. Men ungefär såhär brukar vi se ut när ser Håkan.
0 kommentarer