hur ska jag kunna plugga utan böcker?

Finns det något mer irriterande än att leta sig blå bland bibliotekens hemliga valv i jakt på en liten jävla artikel. Ringa runt till bibliotek efter bibliotek för att sedan sitta i telefon med en man i Skärholmen som inte "kan lova att boken jag vill ha finns kvar på måndag, det är absolut inget som är helt säker för den boken är knappt ett år gammal!"
- man ba jo, det är helt säkert! Boken heter "Krigets ramar" och handlar om etiska och moraliska frågor kontra sex och religion på medeltiden, typ. Hur jävla hett ämne kan det vara?


>För att slutligen återigen gå igenom litteraturlistan och hitta följande mening efter varje artikel en nyligen lagt 30min på att leta efter: Och denna artikel hittar ni genom att enbart trycka på länken här nedanför...


Ibland hatar jag modern teknik. Eller min inställning om att allt finns i bokform och ytterst få saker finns online. Nej, nu går jag och möter upp ett gäng kärlekar och myser i solen!
0 kommentarer