jenni och martin!

Åh, så himla fin dag det blev! Solen sken konstant, alla människor var så glada och det var fantastisk stämning hela tiden. Jag och Naddi kubbade som två flådda illrar, men alla var så nöjda så då var vi nöjda.
Bröllopet var på en höjd vid vattnet och festen var på ett landställe, uppställda tält mitt i skogen. Så vackert!

Till en början tyckte jag och Naddi att vi var så jävla duktiga att vi övervägde att starta egen cateringfirma, men framåt slutet bestämde vi oss för att skjuta på det några år...




1 kommentar
Lejonets tänkte byte

Till att börja med vill jag givetvis lyckönska brudparet om de händelsevis läser det här. Må ert äktenskap präglas av glädje och av många fina minnen tillsammans. :)



Vidare känner jag att jag har gjort praktiskt taget allt som jag har kunnat göra för att förmå dig – Carolina – att omvärdera mig och döma mig rättvist, men förgäves. Jag har försökt förklara att alltsammans är ett missförstånd och att mitt enda fel gentemot vår gemensamma vän var att jag oavsiktligt kvävde henne till bristningsgränsen, men du fördömer mig alltjämt och förvägrar mig en ärlig chans att få min mening sagd. Du är totalt omedgörlig såväl som nonchalant och därför tänker jag inte ödsla mer tid eller energi på dig. Jag ger upp dig!

Däremot ger jag INTE upp vår gemensamma vän. Jag vet nämligen att hon kan förlåta mig om jag enbart får min mening sagd – bokstavligt menat. Hon är sannerligen inte en hatisk och långsint människa, vilket du vet om. Hon är i själva verket mycket älskvärd och storsint. Hon har förlåtit mig flera gånger förut då jag har felat gentemot henne och hon kan därför förlåta mig igen om jag enbart får min mening sagd.



Jag förväntar mig således ingenting annat än en ursäkt av dig – Carolina – så småningom. Du har sannerligen skäl till det, vilket jag hoppas att du vet med dig när hon och jag har försonats.