kick it.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Det beror helt ärligt på vilka jag ska träffa. Vissa vet jag alltid är i tid, men för det mesta är den akademiska kvarten standard i vårt gäng.

HAR DU BRA KONDITION:
Nej. Jag tycker bara om att svettas när jag solar eller har väldigt mycket sex. Förutom det så nej. Men jag är en jävel på yoga. Eller nej inte det heller.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I helgen hemma hos Emily.

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Lite som ris á la malta.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart. Utöver det kan något vitt eller rött slinka in. På underkläderna har jag allt.

KAN DU LAGA MAT:
Ja, och jag önskar att jag hade lika mycket engagemang som kunskap. Hade min lärare inte sagt till mig när jag gick i fjärde klass att jag var för intelligent för att stå i ett kök hade jag med största säkerhet stått i ett kök nu.

VAD PLUGGAR DU:
Genus, media och litteratur. Sex för guds skull, religion och sexualitet. Unga, sex och internet. Sex och samlevnad för vuxna. - totalt 22,5hp + en kurs på folkuniversitetet.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
För det mesta.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Igår, händer titt som tätt nu för tiden av olika anledningar.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Om det är något som inte är pinsamt så är det väl att snacka sorg och tårar? Tycker en det är en med största sannolikhet både känslokall och dum i huvudet.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Det hade jag verkligen. Kräftskiva med människor jag älskar, saknades bara en efterrätt.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Helst färskpressad juice, smoothie, iskall oboy eller starkt kaffe.

ÄR DU NYTTIG:
I jämförelse till vad? Jag gillar att äta och äter det jag känner för. Är magen glad är människan glad. Dessutom så gillar jag att promenera.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Jag har alltid minst ett jobb.

ÄR DU BLYG:
Det skulle jag inte säga. Men jag kan lätt få kalla fötter om jag känner mig obeläst bland sällskapet. Fast då brukar jag oftast gå där ifrån och prata med folk som jag fattar vad de säger.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
10.05 och fick frukost serverad!

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Kan ha varit någon form av fotbollsspel nere i Björns källare. Så vi pratar kring 2007?

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Cluedo, monopol, ordfejden, finns i sjön, kalaha, plockepinn - jag älskar sällskapsspel!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Beror på helt vad jag ätit och ska göra. Men jag gillar kalla 7.2or.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Haha japp. På mig själv. På tuben. Inte ett av mina bästa ögonblick kan jag säga. Kan ha hänt några gånger utöver det.

JAG SOVER:
Helst bakom någon i skeden.

VAD SA DU SENAST?
Nu är klockan tjugotvå så nu stänger jag.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Jag hann med Siestafestivalen, Peace and Love och Pride. Jävla Arvika som ställdes in!

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Syster, Ernst, Jennie, Naddi, Emily, Mamma - det beror lite på vad jag är arg eller ledsen över.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Semester, ligga, choklad, fisk och skaldjursgryta, massage, sol.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Converse.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Hjälp, jag är döende! Finns det kaffe? Jag lägger mig ner och dör lite... (och så fick jag frukost serverad<3)

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja, en utav dom.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej, tror det skulle resultera i en hjärtinfarkt.

HAR DU KÖRKORT:
Nej.

ÄR DU ENSAM NU:
Ja. Eller jag har ju Copacabana.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Bokmässan, brödet på Thörnströms, träffa mina favvo-författare, mingla på Park, drinkar, dans, böcker.

0 kommentarer