lite pocketmingel,

Och det blev en sväng förbi Blå Porten där Bonnier hade höstmingel. Nästan hela Pocket Shops styrka var där, massa Bonniers, lite författare och annat branschfolk. Ett glas vin, två tapastallrikar och effektiv speedmingling var jag redo att gå hem.
- vi fick även en en goodiebag och passerade vid utgången en tag-själv-hörna, jo jag tackar!


- hur fina är inte dessa? Den enda jag saknade var Tiger av Mian Lodalen.


- mina fina kollegor som kickade igång dansgolvet. Eller det kom väl igång för eller senare.

- en kanske skulle ha något liknande hemma?
2 kommentarer
ellennnnn

hahaha JO JAG TACKAR! ibland undrar jag om du och jag har samma inneboende gumma i oss. eller känner de bara varandra väldigt bra? de kanske är bästisar. puss

caro

Jag är en sån jävla tant. Jag kom på mig själv en timme senare med att fundera över när jag gick från wannabe hipp 18åring till 97år. Det gick snabbt. Så nu är jag alltså en 97årig tant i en 20årings kropp. Känns stabilt.



Saknar dig hjärtat, mest! <3