obalans i kosmos?

C - Asså Ernst, vad fan händer med livet?
E - Nu tar vi det lugnt, en minut i taget och så löser vi det här.
C - OM allt skiter sig, då tar jag första tåget till Uppis och snor er soffa, ba så du vet!
E - Klart du ska, du får alltid komma hit.
C - Men liksom varför allt på en och samma gång? Detta och detta och detta! När får vi en lugn dag?
E - Ja du, det kommer.
C - Näääää, och nu sprang jag in i X också!!
E - Nää, vad sa du? Nää, nu går du och köper en trisslott!! Nu vänder det!!
C - Ja, det är nu jag vinner 25 tusen i månaden i 25 år. Ska vi åka till Barbados först?
E - Nej Caro. Nu är det ju hundra tusen i månaden. Det är din vinst!


Idag tänkte jag samla in lite poäng till karmakontot genom att hjälpa mamma och handla. Slänger på mig kläder från golvet, risig i håret + glasögon...
- och möter Julia Frej på vägen till ica. Julia Frej!! Julia Frej! Vet ni hur kär jag är i henne? Jag har ju tom mailat och sagt det till henne.

Nu är toppen nådd så att säga.


ps. och jag ska inte säga nått i stil med att "nä nu fattas det bara att detta händer", för det kommer hända. Från och med nu ska jag bara tänka positivt och utsändra konstant lycka, kärlek och bra energi. Heja!
0 kommentarer