sånt där modernt.

Vad hände med den tiden då alla hade hemtelefoner och det hippaste som fanns bland tekniska varor var tamagotchis och personsökare. Min pappa hade en personsökare, och jag förstod aldrig hur den fungerade, men jag var ack så imponerad.


Och det här med att läsa på distans. Skitbra, jag slipper folk som snorar på lektioner och jag får läsa allt i min egna takt. Men då jag kommit in på fyra olika skolor = fyra olika internerplattformer.


Så just nu försöker jag ta mig in på en plattform för att komma åt kursplanen, kan ju vara kul att veta vad jag ska läsa. Dessutom har jag en lärare förlängt inlämningstiden med en vecka(!!) så att jag skulle hinna vara med.



ps. dessutom står jag som reserv på en högskola i Kristianstad och en i Gävle. Som tur är är som sagt allt på distans.

ps 2. morgonens låt. Varför görs inga videos likt denna? När den kom satt jag som en fågelholk framför tvn, hade aldrig sett något coolare.
0 kommentarer