sluta ragga!

Är det något ställe i hela världen som jag inte tycker det är lämpligt att ragga på, då är det fan sesam-mottagningen eller ungdomsmottagningen när dom har öppet hus.

Jag vet inte, men jag är inte direkt ligg-sugen när jag sitter där och inväntar min tur, och vill nog allra minst bli raggad på i just det moodet. Det känns lite som att vi alla sitter ju där av en anledning...
- kanske av samma, kanske av olika anledningar - men vi vet ju alla vad själva syftet med mottagningen är!


Sist jag var där råkade jag hamna på någon form av "kill"-timme? Jag ville förnya ett recept och mitt öga höll på att trilla ur hålan av infektion, jag vet inte vad ni känner av den beskrivningen, men jag skulle iaf inte bli sugen om jag såg någon liknande...


Veckans tips: ragga överallt och våga, men gör det kanske inte under öppet hus-timmen hos Sesam.
0 kommentarer