svart och vitt.

Det är stunder som dessa som jag undrar varför jag inte äger en slav? Någon som packade allt jag behöver och stekte pannkakor samtidigt. Hur svårt kan det vara att trolla fram? Istället sitter jag och slöläser bättre och sämre bloggar.

Den här dagen har varit som i en jävla dimma, eller som att jag inte riktigt vet om jag varit närvarande eller inte. Blir rätt så ofta nu för tiden, eller att jag tackar ja till saker fastän jag inte har en aning om vad, när eller hur. Så länge det inte finns i min kalender så existerar det inte.
- detsamma gäller min packlista inför Bokmässan. Jag har tom skrivit upp linsvätska + linser och andra övertydligheter.



- och det är ungefär här som jag inser hur sne min page är.


dagens bästa var att jag hittade en väldigt gammal utgåva av George Orwells "Djurfarmen", som jag faktiskt aldrig läst. Och att jag fick ett fint sms från Robin och att jag hann träffa Philip två gånger.

0 kommentarer