därför ska jag inte prata med kända människor,

Vi var på Pure, Emily var någonstans, snubben jag spanat in var någonstans och jag stod i mitten i vänta på nästa händelse när ett sällskap kommer fram och börjar snacka. I sällskapet är även Musse. Det är trevligt och jag tänker att jag kanske kan passa på att hälsa en sak från Ernst?!

C - Asså den där låten ni gjorde, den var så jävla bra. Hela min klass älskade den. Och speciellt min kompis Ernst!
M - Kul att höra!
C - Ja vi lyssnade på den varje dag och så. Verkligen asbra!
M - Kul kul!
C - Ja, den där bra eller anus-låten!!
M - Mmmm. Verkligen jättekul att höra. Men det är Filip och Fredrik som gjort den.
lång, alldeles för lång tystnad...
C - Är du säker? Eehhh...
M - Ja. Jag är säker.


Jomensåatt. Där dog samtalet och jag flydde därifrån. Kom på några timmar senare att det var Brottogram-låten som jag menade... Men vi lyssnade faktiskt på båda i skolan. Hur mycket ska en kunna hålla i skallen egentligen?! Så jävla olika är ju inte låtarna...

Bra eller anus vs. Brottogram

0 kommentarer