gode gud,

Käre gode gud gör så att min hemtenta i religion självskriver sig så att jag kan:

- äta middag och mysa med HT utan dåligt samvete ikväll
- äta choklad
- ta en promenad i solen och låtsas att det är varmt
- få bort denna uppgift ur mitt system och gå vidare
- slippa denna blockering
- känna mig som världens bästa och öppnaste människa
- boka resa till Isabella!!
- dricka öl
- typ leva?!
- nöjesläsa böcker
- fira påsk utan plugg
- sluta avsätta lediga dagar till "plugg" som bara försvinner
- hänga med finingarna




- helt omotiverad bild på världens finaste unge! <3 jag dööör vad fin M är!

ps. så vi hör sen. Nu har det gått så långt att jag hellre vill träna än plugga, så den här tentan ska bli klar... NU.

ps 2. för att ni ska förstå vad min ovilja bygger på så är det en omskrivning av tenta. Där mina egna åsikter hade för mycket plats och det "andliga" för lite... Min älskade syster och stöttepelare skrattade högt och länge åt detta betyg...
0 kommentarer