klick klick,

Vet ni vad en av världens bästa känslor är? Det är när en bara klickar med någon. Jag brukar känna direkt om jag kommer trivas med en människa eller inte (vid enstaka tillfällen kan detta förändras), och det allra häftigaste är när det bara klickar. Skämten går hem, diskussionerna flyter på och allt känns bara sådär bra. Och det går liksom inte att sätta in personen i någon tidsram, för det känns som att personen alltid funnits där! Förstår ni känslan?!

Så var det med Anna, och fastän vi känt varandra knappt en månad, känns det som att hon alltid funnits med. Åh, jag bara vet att vi kommer ha en massa spännande projekt ihop, skriva debattartiklar, böcker, hålla föreläsningar och en jävla massa skoj ihop. Våra samtalsämnen tar aldrig slut och jag älskar hur du resonerar och dina intelligenta tankar! Fan vad glad jag är att vi har lärt känna varandra :))



Det vi diskuterar just nu är att synliggöra osynliggörandet av bisexualitet, och det är även denna pärla som fick mig att ändra mig i min inställning kring just bisexualitet. Känner mig redo att börja kalla mig för det igen. (alltså jag har alltid varit det, men vägrat titeln under de senaste fem åren.)

ps. Och just bisexualitet kommer bli nästa veckas tema.
0 kommentarer