sen sist då,


- jag har köpt världens skönaste skjorta i andra hand. Årets bästa köp,

världens finaste Emily tog med mig på en paus från samhället och stressen genom en lång promenad med hennes häst. Frisk luft, hästar och stall. Att jag är livrädd för hästar är bara en detalj.

jag har plöjt böcker, strukturerat plugg och andats. Filosoferat bort timmar till Håkan och andats lite mer.

och jag gav bort världens bästa bok till världens bästa människa. Den som gissar rätt på vilken bok det är vinner ett ex + öl av mig!

och jag hängde med dessa tre älsklingar en kväll. Pasta, skratt, kärlek -

åh, om jag är lycklig över att jag har er? <3

och jag tog med mina vänner från landet på Gilla Böckers mingel. Goda snittar, vin, bra författare och söderhäng i ett. Dessutom träffade vi Maddes klasskompis Anna som jag skålade i skumpa med under förra valborg - repris detta år!

och jag invigde min dösnygga tröja. Älskar rådjur.

 och vi ordnade en utgång. I väntan på tuben åker kameran i vanlig ordning fram. Bild 4 av 37?  

Berns, världens bästa ställe för fuldans! Har fortfarande träningsvärk.

jag. dog. av. lycka. Och trodde att jag blev frälst av gud... Hehe.

 

Utöver det har jag hunnit med några timmars promenad, långa bad, frukostdejt med Owe, min första riktiga dejt med en speciell, dömycket planering inför COL´s medverkan på valborg i Uppsala, skrivit artiklar, deadline för Veckorevyn och lärt mig lyssna snäppet bättre på kroppen.

Och imorrn åker jag till Frankrike!

2 kommentarer
Sanna

Caro! Kul att du har börjat blogga igen! =) Hoppas du får det toppen i Frankrike och tack för i lördags!!!

PUSSSSSS!!! <3<3

Anonym

Åååh äntligen lite läsning :D som ja har längtat!!



XOXO ETT STort FAN!!!:))