doppare-dag-veckan

Det känns lite som att denna vecka är en mjukstart på hösten. Det är nu jag helst ska ha fixat CSN, kartor till skolorna, alla kurslitteratur, registreringar och allt annat jox. Jag ska helst ha raggat upp några i Trollhättan och några i Kalmar som kan tänka sig att låta mig sova på en soffa någon gång i månaden och helst ska jag ha bokat biljetter och allt sånt. 
 
 
Men allt sånt löser sig. Jag har redan införskaffat en hög med pepp-inför-plugg-saker och ska istället ägna veckan åt detta:
 
- Lars Winnerbäck på Gröna Lund, 
- maila gasbolaget och kräva återbetalning pga var utan gas i ca 37 dagar. Undrar hur många mail det kommer ta? Tog mig fyra datorskrivna brev till SL en gång för att få tillbaka 232 kr. Rätt ska vara rätt.
- jobba ett pass, hitills.
- krama om, vinka av och gråta lite på Jennies axel som flyttar till Berlin
- frukostseminarie med Flickan och Skulden. Är obehagligt pepp.
- bokmingel för erotiska samlingen Het med bokförlaget Gilla Böcker
- vinka av Ellen som far först söderut och sen norrut
- gratta Fredrik och Bror som båda fyller denna vecka
- ha en eftermiddag på Gröna Lund med Moa!
- klara av hjärntentan och casha in 7,5hp
- helt ledig helg. Den är helt blank, första gången på väldigt länge.
 
2 kommentarer
Moa

Blir alltid lika glad när jag hittar mig själv på en av dina att göra under veckan-listor! <3

caro

haha gulle dig! <3 och ikväll händer det! är så nervös och peppad! :)))) <3