I put myself on fire if I find a spark.

Fredag kväll och jag tillbringar den hemma. Hade tidigare under dagen det jag kallar Stockholmsyndromet nummer två. Inte att jag sympatiserar och tycker om den som hållt mig fängslad under hot - utan den där känslan av att en kan gå miste om något... Ni vet när en känner att DET ÄR SÅ JÄVLA MYCKET SOM HÄNDER OCH JAG KANSKE MISSAR NÅGOT... den känslan. 
 
 
Vilket resulterade i att jag denna afton övar på att ta det lugnt. Tog en andra löprunda för dagen efter jobbet, åt luftchoklad till middag, efterlyste all kurslitteratur till Kalmar medan Frida Hyvönen spelar på repeat. Insåg att jag äger ungefär halva litteraturlistan i min egen bokhylla och blir rörd. 
- tidigare idag kom jag på mig själv med att snyfta av glädje när jag gick igenom kursplanen...
 
 
1) lugnet själv.
2) vickning och kvällens nagellack.
 
ps. dagens bästa: jag bjöd in mig själv till övernattning hos en kollega som kommer bo i Malmö i höst. Det är nämligen närmare till Malmö än till Stockholm från Kalmar... Så vi ska ha peppiga plugghelger.
0 kommentarer