man måste härma dom som vaknar och vet vad dom vill ha

När jag kommer hem igen från Frankrike börjar den nya eran. Min plugg-era. Pendling över halva landet, studier på lite mer än heltid, jag kommer för första gången ha två riktiga klasser att umgås och plugga tillsammans med. För visst hade jag en klass i våras i Uppsala, men med tanke på att jag inte klarade av läraren så gick jag aldrig dit... Men i höst, studier på heltid, klasser, pendling, långa tågresor och sexologi på riktigt. 
 
Kan knappt tro det, så kul ska det bli. Men först en vända till Marseille, 32 grader och ost. Fyra pocket, ett par shorts, en bikini och jag är redo. 
 
 
1. hej jag får äntligen bära mustasch.
2. älskar att packa väskor pga hittar alltid gamla fynd. 
 
ps. lovar att införskaffa mig lite inspiration till bilderna, men jag är inne i någon form av snygg-era och kan inte låta bli. 
ego frankrike plugg resa
0 kommentarer