more than words,

Har ni känt den där känslan "ja jävlar i min lilla låda, detta är precis helt jävla phucking rätt!" - visst är det en av de bästa känslorna som kan befinna sig i magen? Kan vara allt från ett par jeans, en ny vänskap till att komma in på rätt kurs. 
- jag är fullt medveten om att det inte var det bästa valet att söka till kurser utan att veta vart i Sverige städerna ligger... Och jag har nu lärt mig att Trollhättan ligger lite längre bort än ca 1h med bil som jag först trodde... 
 
 
Fast vet ni, det gör ingenting. Jag kommer förmodligen hålla både sj och swebus under armarna denna höst, och oändligt många timmar kommer spenderas på tåg, buss, bakluckor, flakmoped osv. Och jag kommer ägna mer tid på hållplatser än bortamatcher. Äta mer tågmat än vad som är rimligt och kanske spilla ut en och annan kopp blaskigt kaffe över låren. 
 
Fast inget av det spelar någon roll, för jag har kommit in på drömkurser. Jag kommer få läsa sexologi på heltid och stora boken om sexologi är med på min litteraturlista. Det är så stort. Jag har fumlat och fingrat på boken sen jag var 17. Lånat hem, läst och drömt om att få läsa den PÅ RIKTIGT. Och nu är det tillfället här. Hösten tvåtusentolv kommer bli magisk. 
 
0 kommentarer