fantasikalender från 2012

Detta skulle jag alltså ha hunnit med under 2012? Har väl döpt det till fantasikalender av en anledning... En del hann jag iaf med. Egentligen är det sjukt att sitta och förutspå saker som ska ske under ett helt år, men det är också häftigt att se hur mycket av mina lösa tankar, förhoppningar och pepp faktiskt gick igenom. Ska göra en för 2013 också. 
 
läsa hela klassiker-serien på 30 böcker, - har läst två.
få fast tjänst på Pocket Shop, - svar nej, blev förflyttad till vikariepoolen i aug.
att jag blir moster,- det är jag redan <3 
anordna mer spelkvällar, - tror det?
ta körkort, - borde ta det denna vår
använda och lära mig flytande spanska, - svar nej
bli fast krönikör för en tidning/hemsida, - inte än, men vill och hoppas fortfarande
ha mitt egna företag med så jävla snygga visitkort (har en tydlig bild i huvudet!), företaget har jag, men inte skaffat några visitkort än. Någon som är duktig på att rita fittor/klitoris? Maila mig på [email protected] för mer info!
trivas i mitt hem och få ordning på torpet, - svar ja! Behöver bara lite ramar, typ.
besöka Brighton och London igen, - yes! Hade en fantastisk resa med Madde <3 
hälsa på Isabella i Frankrike, - hade en världens bästa weekend med Isabella! Och sen med Naddi och hennes syrra i aug,
gå på två bröllop, - dåligt med sånt i år.
resa utomlands och vara borta ett tag - har ej hunnit. 
tatuera mig igen, - yes! Har nu en liten bebis till i knävecket. 
bli omtyckt för mitt jobb i Veckorevyn, - ja! <3 älskar älskar älskar mina läsare och era fina mail, ni är bäst!
få fler föreläsningsuppdrag och utbildningar, - Yes! Har hunnit med både för RFSL ungdom och COL
bli håll käften-kär igen!, - nej.
våga sörja,- ja.
f12-kortet är garanterat,- hehe
att jag och Ellen lyckas med vårt projekt(hehe) - minns knappt? Men det kirrar vi nog i sommar.
mer mingel för mig och systrarna, - yes, väldigt trevligt och jag ser fram emot fler tillfällen under 2013
åka till New York med syster, - ja! Och snart åker vi dit igen!
jag tror att en till i gänget kommer bli på smällen... (inte jag!),- inte vad jag känner till, så svaret är nej.
jag kanske lånar en liten Mops?<3,- har dock lärt känna två med mopsar, ska maila och tigga mopstid. 
hinner med åtminstone en festival i sommar, - peace and love, det räckte.
åker på Piteå Dansar och Ler med Ellen! - nej, men vi borde göra det 2013
Bli klar med minst en bok och börja skriva på dom andra... - har fått en annan mycket bättre idé. Kör på den i jan.
1 kommentar
Sophia

http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/surfplatta/IPADMC769KSA/ipad-2-16gb-wi-fi-svart