februari 2012

Jag blev friskförklarad!! Det var augusti 2009 som jag fick veta att jag förmodligen hade hepatit C, och sen fick jag börja med medicinering februari 2010 i ett halvår, och nu hade jag min allra sista kontroll - någonsin! Jag och mamma firade med bubbel och köpbullar från pressbyrån. 
 
Jag fotades för Veckorevyn och blev sminkad i över en timme. Det var fnissigt men jag känner mig som en cockerspaniel när jag står framför kameran. Men resultatet blev glatt och snyggt. 
 
Resten av tiden ägnade jag åt att plugga heltid och jobba heltid. Jag gillade mina kurser men hatade mina klasskompisar som jag såg som naiva puckon som tyckte "sex var kul"... Vi hade klassreunion, en sak jag inte kommer upprepa på minst fem år. Hann med att klubba lite, hänga mycket med Fredrik och fira med tjejerna att mitt första nummer med Veckorevyn kommit ut!
 
0 kommentarer