januari 2012

Alla gör årsredovisningar, så varför inte? Föreställer mig tre bilder från varje månad. 
 
Januari: jag var fruktansvärt arg för att pappa var död och hade samtidigt fått veta att jag inte skulle få vara kvar på Pocket Shop, eller att mitt kontrakt förmodligen skulle kapas. Dessutom hade jag tentaavslut på höstens kurser, jag pluggade om nätterna och jobbade på dagarna. Orkade inte tänka och köttade på. 
 
Dock - jag skaffade mitt företag!Hurra! Och jag hängde mycket med finingar och vägrade fortfarande att prata om pappa. Så jag drack öl, låg och låtsades må bra. och så var Robin på besök och vi ägnade dagar åt att bara skratta, mysa och hänga. Jag hamnade även på Skugge & Co´s mingellista, så jag och syrran började mingla. Älskar deras mingel, alltid god mat och bra grejer de bjuder in till. 
0 kommentarer