LYCKA!

Drog medvetet ut på det och fick inte möjlighet att logga in på sidan förrän 13.47, då hade jag redan fått fyra sms som innehöll frågan om hur det hade gått. Till sist smsade Moa att jag förmodligen kommit in för jag hade högre betyg än det som visades på VHS.
 
Loggade in och såg den fantastiska meningen: Vill du tacka ja till Krimimologi 1. 
 
SVAR JA!!
 
När jag ringer och skriker av lycka till Moa så är det någon som ringer till mig samtidigt, ringer upp direkt efteråt:
- det är RFSU som vill ha med mig på deras utbildning som skolinformatör!
 
Förstår ni min lycka? Jag kan inte förstå att bägge dessa saker sker inom loppet av samma fem minuter. År 2012 kan ha varit det sämsta och tyngsta året i mitt liv. Men år 2013 kommer bli bäst. Jag är så förbannat jävla lycklig nu, fan vad livet är fint. 
 
2 kommentarer
Moa

DEN HÄR DAGEN ÄR SÅ HIMLA FANTASTISK!!!

Caro Wikbro Rannberg

DET HÄR HAR VARIT EN AV DE BÄSTA DAGARNA NÅGONSIN!!! <3 <3 <3