tre X pepp!

 Nummer 01 av Veckorevyn har trillat in hos alla prenumranter denna dag! Hurra! Förutom mina vanliga sidor om sex och relationer är jag med på två andra ställen och peppar inför år 2013. Ut och köp :))))
Jag har fått tag i tre av vårens böcker. Jag är så jävla jävla pepp!! Ska hämta ytterligare ett gäng böcker imorrn och ytterligare en på fredag. Ska börja med dom på direkten. Pepp pepp!
Detta läsex trillade in idag, och det började darra lite i mina knän? Det sägs vara Harry Potter fast för vuxna... Fick lite dimmig blick och hjärtklappning av att läsa recensionerna. 
 
Är inne på arbetsdag sex av tolv, börjar känna mig lite mjuk i hjärnan. Och allmänt adrenalinpepp/låg. Det är kul när det händer mycket i butikerna, men vissa kunder suger musten ur en. Men men, bara sex dagar kvar. 
0 kommentarer