adam!

Om jag är pepp? Detta kan nog vara första öppningen någonsin som jag ser fram emot att kubba till tuben och skrubben. För Adam kommer komma förbi och hänga med mig en timma, en hel jävla timma!! <3

Åh, min och Adams historia är den finaste av alla:


Jag hade min första riktiga skolinformationsträff tillsammans med Aleks, tidigare hade vi haft för två SFI-klasser, och det var lite annat upplägg. Dessutom skulle jag få vara med och våga prata denna gång. Mitt i allt ringer någons mobil, jag ber personen gå ut, då är det någon som säger att jag inte ska bry mig om henom och fortsätta...

Några dagar senare får jag ett jävligt fint meddelande på fb fyllt med beröm, pepp och kärlek - från Adam! Jag bokstavligen tokbölar framför datorn av glädje! Då har han pratat med min Robin om att jag varit där i hans skola, som säger att han känner igen mig i hans berättelse och undrar om det kan vara jag? Och så blev vi vänner <3


- Vi stretchar och roar oss i väntan på kvällens äventyr på Peace and Love

0 kommentarer