äntligen!

Det var med darriga ben jag klev in på jobbet idag, har ni läst metro idag eller? Världens bästa nyhet var med idag! THE RASMUS kommer till Stockholm!! Mitt tolvåriga jag dog lite av lycka. Om jag ska gå? Jag struntar i om jag behöver gå själv, jag ska se dom!
- tror jag träffade bandet 3 eller 4 gånger när deras förra skiva släpptes. Nu tänkte jag skapa mig namnet Backstage-Caro, ypperligt läge...

Men, jag har hitills försökt muta kollegorna att pröjsa biljetten i öl inne på klubben och det erbjudandet står kvar... Juste, det är på Göta Källare.

Ja ni fattar ju själva att jag var dödligt kär i Lauri, bar väldigt ofta en likadan mössa som honom och drömde om att gifta mig med honom <3



ps. jag och Robin sprang in i honom i gamla stan för ett tag sen, och jag är säker på att han spanade in mig medan Robin har fått för sig att det var honom som Lauri spanade in. Vi får väl se på konserten...

ps 2. jag älskar min pappa överjävligt mycket, men han var fenomenal på att glömma både födelsedagar, namnsdagar och kvartsamtal. Men - så fort denna spelades på Rix FM så ringde han upp mig så vi kunde lyssna tillsammans. Svarade jag inte så spelade han in hela låten på min mobil och avslutade alltid med "Hej lilla gumman. Det är bara lilla pappa. Jo det där bandet som du tycker så mycket om. Ja Rasmus någonting är på radio!!" Ett av de bästa minnena jag har <3
0 kommentarer