bästa biblan,

Efter jobbet ägnade jag sedan lite för mycket tid åt att gå vilse i Fältan. Kan ju inte direkt skryta med att säga att det är mina hoods. Är det något ställe i stan som jag känner mig borttappad på så är det här. Dessutom så hatar jag verkligen köpcentrum. Det är för stort, för mycket utbud och för lite skyltar. Men, Östermalms bibliotek har av någon outgrundlig anledning Stockholms bästa sexologi och-medicinavdelning.

Så det är värt att åka dit, känna sig vilse, bli arg på att allt är så stort för att komma till bra böcker, välsorterade hyllor och bibliotikarier som faktiskt är villiga att vissa en runt. Det är inte ofta det.


- HBT-historia i Sverige
- en liten bok om sexuella pervesioner
- Den unge Werthers Lidande
- Kärleken i Julia Anderssons Liv av Åsa Moberg

0 kommentarer