censur,

Gårdagen, jag vet inte vad jag ska säga. Det blev öl, det blev skratt, ett äckel dränkte min mobil i öl - men vem kan käfta med någon som är själv och full på Kvarnen? Där går i alla fall min gräns. Sen fortsatte kvällen i det galnas tecken.

Jag tänkte för första gången någonsin censurera resten av kvällen - för det är bland det sjukaste och roligaste jag varit med om. Jag och Emily kommer skratta åt detta i många år...
- men kan avslöja så mycket som att varken djur eller barn kom till skada.
Efter någon timmes sömn lyckades vi plocka ihop oss själva och åkte till stallet där jag fick rida!! Fem min från bromma ligger ett litet paradis där det är stilla, tyst och så jävla harmoniskt. Nu väntar csi, pizza, någon timmes sömn och sen väntar ännu ett äventyr.
- visst är det nätter när ens enda förväntning att få dricka kall öl med ens bästis, som oftast blir de allra bästa. Jag vet inte när jag skrattade så mycket som jag gjort under detta dygn. Stockholm är smockfullt med klockrena människor, guldkorn och bra människor. Jisses, kommer skaka på huvudet åt mig själv efter denna helg.
0 kommentarer