crazy friday,

Chefens helgfråga: "blir det "en" öl i kväll eller draru till Kvarnen?!"
Mitt svar: "nej, jag ska hem och läsa. Typ kolla på film, vila inför New York. Lite sånt typ."
- och jag kände mig som en vis indianhövding. 


Och nyss ringde bästa Anna från Växjö och frågade varför det var så himla tyst runt omkring mig... Jisses. Som jag saknar våra faxpartyn och timmar med kaffe, laxmackor och skratt.


Jag vet inte ens om jag minns sist jag bara var hemma på en fredag? Bara jag, en bok (som jag skrattar högt åt!! Jag skrattade så högt att ett gammalt par på tuben tittade på mig som att jag vore en mördare...) och en ekologisk chokladkaka. Högdalens egna lilla indianhövding. 


ps. att jag har inidanblod är en av mina favoritfantasier. En annan är att Thåström bodde i denna lägenhet som jag nu bor i. Det vet jag iofs att det inte stämmer. Dels för att jag är hyresgäst nummer 3 sen huset byggdes och de tidigare var min pappa och en gubbe som flyttade in i samma stund som huset byggdes. Och dels för att denna gata går ända bort till Rågsved där han bodde... Men det hade varit fint annars.

2 kommentarer
Sophia

HAHA!!!! Jag kommer direkt och tänka på "Jag är en indian, jag är indian, jag jagar i..."

-Mona Berglund!!!!!!

Hihi så kul!!!!

sex-caro

hahah aåhh! så jäkla bra film!!:D kan nog vara den bästa som gjorts! <3