dagens önskelista,

  • ny dator med installerat word som funkar perfekt
  • ny mobil som jag på mirakulöst vis förstår mig på
  • ett bokkontrakt på bok jag ännu ej skrivit klart
  • ett eget radio-program på kanal där jag fattar musiken och producenten ej är dum i huvudet
  • företagskort
  • solig helg
  • massage utan stress
  • bokade resor till Isabella, Madde och Ellen <3
  • stressfri vardag
  • taggtrådsfri hals
  • hångel
  • spelkväll med Cluedo och ordfejden
  • nöjesläsningstid
  • att tre skoluppgifter skrivs av sig själv
  • ny bloggdesign! Adam, jag vill ha flikar som påminner om gamla pappersarkiv om du fattar hur jag menar?
  • gula tulipaner
  • eget tv-program!
  • att senaste numret av Veckorevyn ligger på mitt hallbord när jag kommer hem i kväll, den kom väl i går? I förorten gör posten lite som de vill.
  • ett bestämt mål för volontärresa
  • skratt, skratt, skratt
0 kommentarer