effektiv afton,

Jag hann med båda bokfesterna - och var hemma innan 21.30. Proffsminglarn. Först ut var Ponto Pocket med gigantiska mackor, inspirerande författarsamtal och mingel. Då jag var en av de första som gick stod alla och tittade när jag fyllde goodiebagen, missade en pärla som en kollega fixade senare.

Fest nummer två anlände jag och Bia till efter att ha gått vilse i en timme - i snöstorm! Då mitt lokalsinne är som min handstil förlitar jag mig alltid på alla andra... Men, väl hos Sekwa så var det varmt och trevligt.

- deras inriktning är fransk litteratur på svenska och allt jag läst hitills är fantastiskt. Boken i mitten fick vi med oss hem, och jag som egentligen inte ens gillar noveller har slukat hälften redan.


- och här ser vi min middag!

ps. det blir nog twitter inom en snar framtid, Bia lyckades övertyga mig ganska bra igår.

0 kommentarer