fem sätt att träffa den rätte,

Inte för att jag är helt köpt på det där med att det finns en rätta för oss alla någonstans därute, då det är själva ryggmärgen i heteronormen... Men i denna bok ska hon prova på femtio olika sätt att träffa män som hon sen skriver om på bloggen. Hitills har fem sätt presenterats:

1) Speeddejting
2) Kontaktannons i tidning
3) Ragga på nätet
4) Gå till sportbar vid viktig match
5) Träffa någon på jobbet


Någon mer än jag som är sugen på att testa dessa? Jag behöver ju en partner in crime! Tanken är även att lägga upp de resterande 45 sätten och kanske prova på dom med?! Och då vill jag säga redan nu, målet är inte att träffa den rätta, eller någon alls. Utan mer för att ha kul i väntan på våren!



ps. jag har ju nästan gjort det där med kontaktannons i tidningen, eller jag föreslog att brorsan skulle ta med senaste numret av Veckorevyn till jobbet och skriva dit mitt nummer. Jag har nog aldrig hört honom skratta så högt när jag sa det live...
2 kommentarer
Sophia

Jag tycker det var en toppenidee!!!!!!!!

sex-caro

Hahah bra att du är pepp! men det är ingen "blivande måg" som ska vaskas fram!! hahahha :D