fyra korta,

  • Jag älskar mina vänner som alltid ställer upp och är redo för allt. Smsade Fredrik och skrev Snusk-fråga, hjälp! och fick med en perfekt till Veckorevyn. Den är snuskig, lite chockerande (för vissa!) och innehåller den där sortens information som en inte ofta tänker på, men som likväl är viktig.
  • Jag försöker planera våren lite löst, har så många fina jag vill resa och hälsa på! <3 Dessutom måste det matcha en annan gigantisk sak som jag tror stenhårt på. Det kommer bli så bra!
  • Kvällsöppet. Har ni sett det? Se det. Jag dog, skämdes, hurrade, applåderade och höll för öronen. En blandning av sött och salt. Jag måste nog se om vissa delar, andas djupt och sen kan jag återkomma med en sammanfattning av mina åsikter. Jisses.
  • Twitter. Jag ger mig. Det verkar ju helt fantastiskt. Ska bara komma på ett bra namn... Sen kickar jag igång. Sex-Caro? Caros? CaroWikbroC? ChipochHej? Fyrasmårätter?

En femte: Kära gode gud och universum, gör så att min nästa parner är lite genusmedveten och skarp. Och om personen inte är det så snälla gör så att hen är öppen för att lära sig. Det finns inget som är mer osexigt än en person som skrattar bort denna debatt eller vägrar lära sig. Tack på förhand!
1 kommentar
Sophia

Twitter: Inte med efternamn.

R röstar för något som en gudinna eller så, Amor eller Afrodite? Eller Frestelse? =)

Eller ja, Car0s.



=)