nitton femtiofyra,

Istället för att vara på den enda föreläsningen som är riktigt värd att gå på enligt min föreläsare...

så ligger jag hemma i ziperallen, äter mintchoklad, läser lite hbt-historia, ska ha L Word-marthon och försöka att inte få ångest inför imorrn. Jag har för mig att det bara är ett litet rutinmöte och att jag har lovat att ställa upp på lite prover ett år efter friskförklaringen för medicinsk forskning. Men att gå i den där korridoren som jag gjort så många gånger, att dom känner igen mig i receptionen och den avdelningen, allt det där tillhör det förgångna.


Ska nog inte ligga i helgen, så tänker att det är lika bra att fylla på förrådet av endorfiner.

2 kommentarer
Ylva

Håller med till fullo - L Word är fantastisk! De som står bakom den serien är inte födda igår, det är då ett som är säkert.

Sophia

Du fixar det kanon - som allt annat du gör!!!

PUSS!!! Älskar dig mest!