onsdagen:

  • har läst ut två böcker
  • fått en intervjuförfrågan!
  • köpt en iphone 4s (så vill ni bli nådda av mig, skicka ett sms - för jag har inga nummer kvar!)
  • och nu väntar mingel med Fredrik. Det vankas hemlig artist, popcorn och nordiska delikatesser. Det är allt jag minns från inbjudan.

Och det här med elektronikbutiker, jag blir förbannad och svettig bara jag kliver innanför dörrarna. Det är den plats på jorden där jag känner mig som mest ointelligent. Skulle göra moder en tjänst och byta ett minneskort, blev knäsvag av allt jag inte fattar. Gick vilse två varv innan jag fann rätt disk och hamnade hos en trygg norrlänning. Hade jag inte varit så nervössvettig redan innan hade jag lagt in en stöt...

Vid iphoneköpet gick det bra, Aleks pratade medan jag försökte att inte se korkad ut... Det slutade med att Aleks bokstavligen tolkade det säljaren sa, haha! Det blev en svart liten godbit som jag inte förstår och inte har några nummer på... Men det ska nog bli bra.

0 kommentarer