sista om thorsten,

Vill bara förtydliga att det jag menar med att SVT borde kicka ut Thorsten Flinck så menar jag inte att problemet försvinner iochmed att han inte längre får vara med och leka i rampljuset. För det går inte att negligera bort det han gjorde bara genom att plocka bort honom från plan.

Det är inte min åsikt.


Men att däremot inte göra något mer än att låta honom skriva ett patetiskt förlåtbrev i aftonbladet (surprise surprise!!) är att rycka på axlarna. Det är att säga att det är okej för en man att bete sig så mot en kvinna. Det är att säga att "nu har ju lilla stygge Thorsten sagt förlåt, och då får Ana Gina godta det!". Och det är säga att det är helt okej för en man att göra vad han vill med en annan kvinnas kropp.



Jävla svt, jag hade fått för mig att ni var det enda kanalerna som fortfarande var reko. Men, jag hade visst fel. Ni är numera lika jävla äckliga som den där artistbokaren som inte tycker det finns några bra kvinnliga artister och bara bokar män.

0 kommentarer