snusk!

Har tillbringat förmiddagen i källaren tillsammans med faster och farbror. Och att säga att en har lite ont i halsen är som en lyckad raggningsreplik fast tvärtom. Har nog aldrig sett två vuxna hoppa så långt bakåt...

Bäst av allt, jag hittade en av farfars gamla böcker med titeln Kärlekshistorier ---> snusk! "24 svenska författare skriver här om kärlekens olika ansikten och åldrar, händelser och tilldragelser, kärlekshistorier vars slut du inte anar förrän du läst dem."


- hur jävla fin är inte boken? Jag dör! Varför görs det inte inga omslag som detta nu för tiden? Det var bättre förr.

- spana in kvinnan på omslaget, alla kurvor, håret under armarna, de gigantiska brösten, fjärilen som täcker fittan och hur hon ser att njuta! Så jävla vackert!


ps. Om jag någon gång blir avmålad naken ska jag ligga precis så där! Vet iofs inte vad jag skulle göra med nakenbilderna på mig själv... Kanske sånt som är kul att ta fram och titta på när en blir gammal? Vilket osökt leder mig vidare på vad jag ska göra av den där nakentavlan, den ska nog upp på väggen!
0 kommentarer