ut på äventyr!

Det blir Uppsala - någon som vet hur stor den staden är? Sist jag var där var på Midsommar och innan dess Valborg, kan ju inte säga att jag minns överdrivet från någon av gångerna.
- men jag tänkte åka ungefär om 10min - föreläsningen börjar 14.15, det måste ju gå!

Håll tummarna för att Uppsalaborna är snälla mot vilsna studenter. Funtar nästan på att blada förbi jobbet och be chefen printa en karta åt mig, haha. Det gjorde han när jag skulle till Kristianstad och inte ens kunde uttala namnet...


- så ser ni någon som ser ut såhär, visa mig vägen till Slottet!


- hittade min tröja från thg-tiderna. Förestället en blandning av Venus och Jesus.


- haha om jag skulle spruta in restylane i läpparna skulle jag aldrig någonsin få tråkigt.
Ja, jag har alldeles för lätt att fastna framför kameran.

1 kommentar
Moa

Hehe, ring om du behöver vägvisning..