alla frågor är bra frågor!

Mamma hänger med sin kompis när jag stormar in:

C - Haru köpt numret idag?!
M - Neeeej! Jag glömde!! Jag får köpa det imorrn bitti!
C - Det är din dotters debut. Jag är besviken.
M - Men jag köper det imorgon! Lovar! Har inte du numret då?
C - Klart jag har! Läs nu!

En stund senare:
MK - Nej nu måste jag få fråga.
M - Eeh nää...
C -  Vadå? Är det något i texten?
MK - Ja, vad är en strap-on?
C- Jaså det. Det är en som en dildo som en spänner fast på kroppen och ligger med. Enkelt förklarat!
MK - Nähä! Det visste jag inte!
C - Johodå. Man liksom spänner på den ba och sen ligger man. Ungefär så.
MK - Jaha. Det visste jag inte!
C - Då kanske du får ta och läsa min spalt lite oftare! Så kommer du lära dig massor!
MK - Men hur kommer det sig att du vet allt sånt?! ...
C - Jag är lärd. Och jag har gått massor med kurser. Massa massa.



- just denna version har med en inbyggd vibrator som en startar, reglerar och stänger av med den blåa dosan. Kan ha en liten strap-on-skola senare!

0 kommentarer