anna-dag!

Äntligen fredag! Jag är så taggad på en ledig helg, det känns fjäderlätt i bröstet och i natt drömde jag om honom. Vi pratade och jag hörde hans skratt, detta kan bara bli en bra dag med andra ord.




Planen: dammsuga, träna - och sen ska jag ha Anna-dag! <3 min fina kombo är i Sthlm och vi ska göra sånt vi alltid gör; dricker kaffe, äter lax, skrattar, pratar om framtiden, plugga lite kanske?, planera sommaren 2012 (!!) och bara hänga. Som jag saknar den människan, jisses! Det där skrattet som ekar och skapar endorfiner, pratat om märken jag aldrig hört talas om och alla olika konstprojekt som hon alltid har igång. Mitt bollplank och puschare nummer ett. Efter tre minuter i hennes närvaro hade jag fallit pladask, så jäkla fint!
1 kommentar
Anna

oh shoot! Vad fint <3! jag är ju typ kändis nu eftersom jag fått ett eget inlägg! WOPWOP!!!!!!