blogghjälp sökes!

Det enda jag behöver ha här på bloggen är en liten enkel flik som folk kan trycka på och hitta mer info om mig! ( det är där alla mediapersoner, journalister, Skavlan, Malou von Siwers och Ulf Elving ska gå in...) Där det kan stå lite om alla kurser jag gjort, vad jag skrivit hitills, mina ambitioner, lite skryt och allmäna bra saker. Föreställer mig också en liten flik där jag kan låta flera bra människor ösa lite kärlek och beröm över mig.


Ni fattar va? En liten skrytflik (den kan tom få heta det) Skrytflik och övrig info!


Så, nu behöver jag hjälp! Jag kan betala i bullar, öl, tårta, skratt och underhållande historier tagna ur mitt egna liv. Ring, skriv en kommentar, maila på [email protected]


För jag har försökt själv. Vid flera tillfällen. Och det slutar alltid med att jag ser ut såhär och ger upp:
0 kommentarer