fantasikalander 2012

Enbart för att jag hade lyckats med så mycket 2011, så gör jag en för 2012 också. Så vad kan tänkas ske under 2012?

läsa hela klassiker-serien på 30 böcker, få fast tjänst på Pocket Shop, att jag blir moster, anordna mer spelkvällar, ta körkort, använda och lära mig flytande spanska, bli fast krönikör för en tidning/hemsida, ha mitt egna företag med så jävla snygga visitkort (har en tydlig bild i huvudet!), trivas i mitt hem och få ordning på torpet, besöka Brighton och London igen, hälsa på Isabella i Frankrike, gå på två bröllop, resa utomlands och vara borta ett tag, tatuera mig igen, bli omtyckt för mitt jobb i Veckorevyn, få fler föreläsningsuppdrag och utbildningar, bli håll käften-kär igen!, våga sörja, f12-kortet är garanterat, att jag och Ellen lyckas med vårt projekt(hehe), mer mingel för mig och systrarna, åka till New York med syster, jag tror att en till i gänget kommer bli på smällen... (inte jag!), jag kanske lånar en liten Mops?<3, hinner med åtminstone en festival i sommar, åker på Piteå Dansar och Ler med Ellen! Bli klar med minst en bok och börja skriva på dom andra...



Det där ser väl inte så svårt ut? Skönt, då är 2012 utstakad!

0 kommentarer