fantasikalender 2011,

Jag hittade min gamla fantasikalender från förra året här på bloggen. Låt oss kryssa det som faktiskt slog in, ignorera det som inte hände och förflytta det som jag vill ska hända 2012:

Resa utomlands minst 3 gr, -sverige, england, danmark, estland, thailand
bli skolinformatör, - det blev jag!
åka till Bangladesh med RFSU och Mama, - äsch, det hade jag ändå inte tid med...
bli löjligt förälskad, - nja, jag hann med att bli löjligt kär i en och lite småförälskad i en annan. Båda har gått över tackar som frågor.
läsa hela klassiker-serien på 30 böcker, - njaa, jag har läst två. + flera andra klassiker också.
få fast tjänst på Pocket Shop, - nja, men jag är kvar!
att ingen nära dör, - jävla helvetes skit analslickaras att det stämmer.
att jag blir samordnare för Colour of Love, - wohoo!! Det blev jag!
 hinner med några festivaler i sommar, - japp, både Siesta och Peace and Love!
en weekend i London och/eller Paris, - det blev en weekend i London!
tatuera mig, - ja, min lilla bebis! <3
 att jag blir moster, - inte ännu, men kanske nästa? <3
 bli fast krönikör för någon tidning/hemsida, - OH YES!! :D Veckorevyn here I come!
 få egen spalt utöver denna blogg, - YES YES YES!
 se många soluppgångar och solnedgångar, om jag har!
anordna mer spelkvällar, - har jag gjort det? Fler 2012!
 skaffa mig lite mer killkompisar (som vill hänga och inte ligga/tro att jag är kär i dom!), - japp, har en handfull som jag verkligen gillar att umgås med och som har det där intelligenta!
 få lite fler utmaningar när det kommer till skrivandet och sexologins fantastiska värld!, - jag höll min egen föreläsning, fler riktlinjer kommer detta år.
 ta körkort, - det tar jag i vår.
 använda och lära mig flytande spanska, - jag har bränt över Shakiras skiva på spanska till ipoden...
 bli helt frisk från Hepatit C, - JAAA!!
 skriva så mycket jag kan på mina tre bokidéer (helst skriva klart någon/alla!) - njaa, får mer tid till det i år.

Det tycker jag var ganska snyggt gjort. Nästa års lista kommer bli snäppet bättre!
5 kommentarer
Jenny

Om vi bortser från det värdelösa som hände i oktober så är det ju otroligt mycket bra som hänt på din lista under det senaste året, och det är ju GRYMT!!! Well done <3

caro

Jag vet! Och 2012 kommer att bli snäppet bättre!! :) <3 Hur går det med "Fatta eld"? Jag ska börja på den idag!! Så jävla bra serie. Är helt svettig sen jag läste ut Hungerspelen!

Anonym

Grym bok, den är nog på min topp 10 tror jag. Har inte fortsatt än, tragglar med En Dag ;-)

caro

Nej men pausa En dag, den boken har hamnat i mitt om-jag-bryter-benet-fack... Den kommer hypen kommer snart vara över! Läs ut fatta eld och så läser vi sista tillsammans! Jag har kommit 50 sidor nu. Så bra!!

Jenny

Ja jag får nog göra det tror jag :-)

Men jag läser så långsamt så du kommer hinna läsa ut båda innan jag är klar med Fatta Eld...