jag är bäst,

Ibland blir jag så jävla trött, mycket på andra människor och ibland på mig själv. Varför är vi (läs jag) så himla bra på det där med att käftsmälla och hetsa, men snäppet sämre att hylla sig själv när det verkligen är exakt det en ska göra?



Och det är när jag ser hennes leende ögon, alla frågor som bubblar ur hennes mun och när hon säger "men så jävla bra gjort!! Fan vad du är grym!!", som jag återigen inser att Ja, jag är så jävla bäst att det knappt är sant.


Ska vi göra detta till egoåret deluxe tvåtusentolv? Året då vi hyllar varenda lilla jävla framsteg, om det så är att frosta av frysen och inte döda de nya krukväxterna till att våga skicka det där smset eller klara av att skicka in tentan i tid. Döda hetsen, stressen, nojandet, stressuppdragna axlar och magknipen.
- och istället hylla, fira, skratta, heja, peppa och styrka en själv och alla i sin närhet. Mer egokärlek och pepp till omgivningen. Det ska bli min nya stil.



- ett av mina bästa peppfoton, tidig morgon och jag befinner mig i Karlstad. Någon timme senare började jag hålla i en utbildning tillsammans med A för 17 pers i nio timmar. Var lyckorusig i timmar och blir lyckorusig bara jag tänker på hur häftig erfarenhet det är.
0 kommentarer