jag och mörkret,

I dag känns som en riktig höstdag, ni vet den där känslan av att en längtar tillbaka till sängen redan innan en klivit ur den! Det är hösten för mig. Dock slapp jag konstigt nog höstdeppen förra året, vilket i sig är ett rent jävla mirakel...

Men, jag tröstar mig med att det är av en fin anledning som jag är uppe långt innan jag ska till jobbet. Jag har bokat in en mysfrukost med två finingar! Det är så det får bli när alla pluggar, jobbar, hänger och har scheman som jämt är fullspikade. Och kan det bli en bättre start på dagen?



ps. så lustigt, på bilden ser det ju faktiskt ut som att jag kan hålla ögonen öppna. Jävla bok, var uppe till mitt i natten och läste Fatta Eld. Nästa Harry Potter, jag säger det nu.
2 kommentarer
Jenny

Är mitt i Fatta Eld, hon har precis fått veta vad Snow planerat. Har du läst ut eller?

caro

alltså jag är på sida 222, och jag håller på att dö av spänning! spelet har precis börjat... så jäkla spännande! Världens bästa serie! Skämtade med chefen idag om att sjuka mig för att det är så bra :)