jomensåattjagstruntariattsvara.

Jag har för mig att jag lovat mig själv eller i alla fall skrivit det här på bloggen, att detta är året då jag ska börja dejta. Kasta mig i ut kärleksdjungeln och svinga från träd till träd. Lite också med tanke på att det enligt Mayafolket är kaputenkaze den 21 december är det ju lika bra att köra.

Till saken hör att jag inte dejtar. Alls. Jag hänger och jag ligger. Ofta båda sakerna med samma person tills någon utav oss tröttnar och vandrar vidare i livet. Eller bara hänger. (för visst är det så jävulskt jobbigt det där med att råka vråltända på någon som en samtidigt klickar med och vill hänga med. Jävulistiskt jobbigt till och med.)


Såattjagbaignorerarattjagfåttsms och låtsas som att det regnar. Jag kan ju alltid börja dejta i februari? Dessutom vet jag inte ens om det är dejting på g eller något annat och då blir det ännu mer jobbigt. Jag gillar folk som kör raka rör typ:
- du är kul att hänga med,
- amen tack, du med!
- bra då gör vi det!

eller:
- dig vill jag ligga med!
- fasen vad kul, jag vill ligga med dig!
- bra då gör vi det.
0 kommentarer