kondomer på krogen?

Finns det någon lag som säger att kondomer inte får säljas på uteställen? Det går ju att komma åt på nästan vara tunnelbanestation, så det kan ju inte vara det där med allmäna platser va? Istället har många krogar den osmakliga tillgången till cigarettautomater.
- men inga kondomautomater?

Typ här får ni cancer men ni får inte knulla!


Någonstans i bakhuvudet känns det som att dom som bestämt detta tycker att det kan skapa en press för ungdomarna om att de måste ligga... Typ som den kritik vi på COL kan få. Medan jag mer tänker att det är väl himla bra att kondomer finns tillgängligt om det vankas den typen av sex där kondom kan vara bra.



Ska nog undersöka lite mer i detta. Vem bestämmer över detta? Finns det någon lag? Och om det inte finns någon lag - varför är klubbägarna så puckade?

23/1 U
ndersökningen har påbörjats. Har hitills mailat en, och den enda klubbägare jag känner till. Trummar på knäna i väntan på svar.
7 kommentarer
william

fin header:D



Och vad tycker du om mina "Cute Teddy Bear" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

zwampe

Fin blogg!



Och kondomer borde verkligen finnas på krogar

MELA's handgjorda smycken

Hej, mitt namn är MELA och jag driver en hobbyverksamhet i min blogg. Designar egna smycken som jag säljer till bra priser och alltid fri frakt.

Du är varmt välkommen att kika in och beställa något fint till dig själv eller någon annan. SISTA DAGEN - 10 KRONOR RABATT PÅ VALFRI VARA OM DU GILLAR MELA PÅ FACEBOOK! Kram /MELA (:

Alexandra

Hej kära bloggare, jag vet att reklam suger men detta är viktigt!! Om du hjälper mig att gå in på den här länken och trycker på "gilla" på facebook hjälper du till att bota cancer. Våra pengar vi får in för att vi uppträder och dansar ger vi bort till cancerfonden. Om ni gillar får vi flera chanser att folk kan sprida oss och se oss för att få uppträda mer över hela sverige och norden. Missa oss inte den 9de mars på Vox i Uppsala. // AttentionCrew



Länken: http://www.facebook.com/pages/ATTENTION-CREW/194333560611066 (om det inte går söt på "ATTENTION CREW" stora bokstäver så hittar ni vår fanpage!

Rebecka'

Hej, jättebra blogg, fortsätt så! :)

Hur är det med dig idag?

ellie

hejsan intressant, snygg o bra blogg du har! :D

skulle bli jätte glad om du bara gick in på min blogg läser mitt senaste inlägg o kommentera vad du tycker om det ämnet: klädstilar.

kram :D

Lisettes.se

Håller verkligen med dej där du!