mina vänner,

Vet ni vad jag gillar allra mest med mina vänner? Förutom det faktum att dom är bäst på alla sätt och vis, så älskar jag att det finns så mycket att hämta. Att de är personer jag kan karatefylla mig med och dagen efter skratta bort en bakfylla med, samtidigt som jag kan hålla hand och gråta över att livet är förjävligt. Eller att dom står ut med att spela Cluedo (hur kul är det inte!!) Eller lyssnar på allt mitt ältande. Eller bara ägna fem timmar i sträck åt att titta på någon serie jag har hemma. Eller att dom förstår mig och står ut med mina sura attacker. Eller kan få mig att skratta i timmar åt gamla äventyr och minnen. Eller det faktum att jag vet att dom alltid finns där. Jisses, om ni bara kunde fatta hur mycket jag älskar er.



Idag vinkade jag hej då till Ellen (ja, jag bölade lite grann! Men peppar som fan inför vår resa!) och på torsdag kommer Robin och stannar i fyra dagar! OM jag är taggad inför det? Som fan.
0 kommentarer