mitt sommarlov...

Det här med sist in först ut - är inte det ganska obehagligt när en själv är nära det? Inget är hugget i sten, men just nu verkar det som att jag kanske får sommarlov från juni till augusti? Som jag kanske kommer tillbringa i en vikariepool.

Ägnade 17 långa minuter att puta med underläppen, älta detta med Henke och försöka peppa mig själv. Kom fram till att detta kan ju bli gjort under denna tid:

- ta det förbannade körkortet.
- hänga med syskonbarnen <3
- sova ut och våga ta det lugnt
- skriva min generationsroman (!!)
- nöta mitt F12-kort som borde komma snart?
- få massa frilansuppdrag och nöta sönder tangenterna på nya datorn medan solen sticker i ögonen
- leva livet!
- laga farmors cykel och cykla mycket
- hänga med alla finingar som är hemma i stan på sommarlov
- resa bort!

 
1 kommentar
Jenny

Du får mer än gärna hänga med syskonbarnen. Du kanske rent av vill ha dem hela fem dagar i början av sommarlovet, så de får längre lov så att säga...

<3